Hem > Allmänt > Stjärnorna på slottet

Stjärnorna på slottet


Av en händelse råkade jag zappa mig rakt in i tidernas förmodligen roligaste dokusåpa häromdagen.

Stjärnorna på slottet består av Magnus Härenstam, Britt Ekland, Jan Malmsjö, Arja Saijonmaa och Peter Stormare. De bor tillsammans på ett slott under en vecka. Alla får varsin dag tillägnad där de får styra upp aktiviteter för gruppen.

Först ut var Britt Ekland, sedan var det Magnus Härenstams tur. De bjuder på tillbaka i karriären och anekdoter ur livet. Klart sevärt. Om jag tolkat vibbarna rätt så skulle det inte förvåna om en catfight mellan Britt och Arja uppstår.

Britt. My good. Det går inte beskriva henne med ett ord. Först blev jag helt överrumplad och förskräckt över hennes personlighet, men åh vad jag gillar henne. Jag tror att hon ”from now on” är en av mina idoler. Rak och ärlig. Sånt gillar jag.

Kategorier:Allmänt
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

