Hem > Allmänt > Virkträsket

Virkträsket

Jag har hamnat där… Igen…

Hur kan man ha fetish på garn? Har ett sjukt begär att stilla just nu. Sent igår kväll började jag virka en filt som jag tänkte att M kan ha i vagnen.

M har fått alla sina behov stillade och nu är det dags för mina. Alldeles strax ger vi ut på shoppingtur där ”garn” står högst på listan.

Kategorier:Allmänt
  1. Septemberflikka
    2008/01/14 kl. 21:33

    Hej gumman. Nu hittade jag din blogg. Här ska frossas😀
    Vi ses på onsdag hoppas jag. kramar från din vän som tappert också födde barn 25 september

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

