Hem > Allmänt > Den lilla korallen

Den lilla korallen


I vår lilla familj finns ett genuint intresse för allt som har med turkosblått vatten, koraller, fina fiskar och dykning att göra.

Vi är vattendjur alla tre. Mamma, pappa, barn. Tanken är att vi ska ta oss till Thailand i vår. Förhoppningsvis kommer vi kunna ta oss ut på en dykbåt och göra några dyk. Det återstår att se.

Jag var precis inne på IKEAS hemsida, där hittade jag ett urgulligt påslakanset och kom på den briljanta idén…

Jag köper tre set. Syr om det ena så det passar till M:s täcke och kudde som han har nu. Resterande av tyget gör jag snuttefilt av. De två andra seten gömmer jag undan och sparar tills M blir stor och fyller 20 år. (Eller något i den stilen.)

Tänk när han är vuxen och få dessa två påslakanset. Han kommer ju få värsta nostalgitrppen. Det hade jag fått iallafall.

Nästa gång jag åker till IKEA ska jag investera i M:s framtida 20-årspresent.

Kategorier:Allmänt Taggar:
  1. 2013/12/14 kl. 11:44

    I wi1immediately seize your rss when i can’t to find your e mail subscription hyperlink or newsletter service. Do you might have any? Kindly allow me to recognize to ensure that I may possibly subscribe. Tankyou.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

