Hem > Allmänt > Byxfabrik?

Byxfabrik?

Igår gjorde jag ett besök i den förträffligt bra tygbutiken ”Dollys”.

Trikåernas paradis. Där finns verkligen hur mycket fina tyger som helst om man vill sy barnkläder. Jag investerade i ett beigeaktigt velourtyg och nu ska jag sprätta upp ett par gamla byxor får att få en bra mall att sy nya utav.

Jag vaknade i natt och hade massor av roliga idéer på kläder jag skulle vilja sy. Nu ska jag sy byxor till M. Nästa projekt blir att sy en omlott klänning i velour som ska användas som morgonrock.

Kategorier:Allmänt
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

