Hem > Mitt liv som student > Let´s speak english

Let´s speak english

Gah…

Då har jag börjat skolan. Eller rättare sagt, nu har jag påbörjat Engelska B kursen som krävs för att jag ska bli behörig att söka in på lärarhögskolan.

Den var trevlig och väldigt komvux:ig eller hur man nu ska uttrycka det. Jag har inga tidigare erfarenheter, men har fått berättat för mig om hur det kan vara. Det känns som om beskrivningarna passade in bra.

  1. Tora
    2008/01/18 kl. 0:14

    kul! Då e du verkligen på väg att bli lärare 🙂 Hoppas det går bra att plugga med bebis.. och vilken fin blogg du har! Kram från Tora (aiobi i FL-tråden…)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

