Hem > Allmänt > I drömmarns sjuka värld…

I drömmarns sjuka värld…

.. födde jag i natt ett barn som såg ut som en 70 cm lång fläskfilé. Jag visste inte ens att jag var gravid, plötsligt började det sparka i min mage och vips låg jag där med en fläskfilé på magen.

Barnet var gravt missbildat (uppenbart) och jag fick ta beslut om det skulle leva eller dö. Jag valde det senare alternativet och barnmoskan kvävde fläskfilén.

Sen ringde jag hem till min älskling och berättade att jag låg på SÖS, nyförlöst och vid gott mod trots att barnet inte fick leva.

Tur att det bara var en dröm. Det låter kanske som en sån där crazy och rolig dröm, men jag lovar. Det var jätteläskigt. När jag skulle hålla i filén hängde resten av kroppen i ett ”U”, som en falukorv helt lealös.

Kategorier:Allmänt
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

