Hem > Allmänt > Britney Spears – Piece of Me

Britney Spears – Piece of Me

Som om det inte vore nog. När jag ändå öppet här på bloggen bekänner mina white trash tendenser kan jag ju även erkänna att utöver 30 kr för Kebabpizzan gick 30 kr till en truetone av Brittans ”Piece of Me”.

Det sorgliga är att jag är helnöjd med min standard ”Sony Ericson Tone” och inte kommer byta ut den.

Jag gillar verkligen denna låten. Sjunger den med inlevelse för M och han verkar också gilla den.

Frugan berättade att det är Robyn som sjunger den kvinnliga ”piece of me rösten”.

Kategorier:Allmänt
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

