Hem > Allmänt > Yummy yummy

Yummy yummy

Om jag inte drabbats av total amningshjärna tror jag bestämt att det var förra veckan som någon av kanalerna visade ”Mystic River”.

I ganska exakt 2 timmar och 45 minuter har jag legat i sängen som en spinnande, nöjd katt och vilat ögonen på Sean Penn, andra gången inom loppet av en vecka. Han är ju så fin. Honom skulle man ha, med lite jordgubbar och mousserat till.

Vad jag tycke om ”Tolken” i övrigt kan jag inte yttra mig om ännu. Måste smälta filmen. Den var lång och jag tror jag missade budskapet. Nåväl. Sean Penn får 5 glada bananer av fem möjliga.

Kategorier:Allmänt
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

