Hem > Allmänt > 14 veckor

14 veckor

Jag har bestämt mig för att jag ska börja jogga. En utmaning av värsta sorten då jag i hela mitt liv avskytt att springa. Nu vid 27 års ålder känner jag dock lite spritt och spring i benen. Jag har även kommit till insikt att löpning skulle vara den ultimata träningsformen för mig. Det går ju så fort att dra på sig dojorna och att sedan vara borta 40 min.

Det fina träningsprogrammet hittade jag här.Där finns även en 12 stegs guide för nybörjaren.

Jag känner mig oerhört taggad och kommer i dagarna se mig om efter ett par bra joggingskor. Sen är det bara att fylla mp3 spelaren med David Bowie för att sedan ge sig ut.

Kategorier:Allmänt
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

