Hem > Allmänt > Klockan har inte ens passerat 9.00

Klockan har inte ens passerat 9.00

Älsklingarna sover, morgontv är på, jag har ätit havregrynsgröt och läst DN, från köket hörs en lågmält bubbelfräs från köttbullarna som ligger i pannan. Jag testade att ha i lite gräddfil i köttbullesmeten och det smakade riktigt gott.

Det är strålande sol ute och dagen har bara börjat.

Kategorier:Allmänt
  1. Anonymous
    2008/03/07 kl. 17:02

    Klockan har just passerat 6:30. På tv mal och mal barnprogramen. Alla barnen är vakna, lite snoriga och morgontrötta men vill absolut inte somna om. Magnus ligger utslagen på soffan. Jag sitter blek brevid. I köket finns en brödlimpa. Och ett paket smör. Men det är ungefär allt. Välkommen till sillstryparland i influensatider. ;o) (Idag hade jag hellre velat vara du tror jag.)

  2. Anonymous
    2008/03/07 kl. 17:03

    PS Hälsa M, hoppas vi syns snart & Trevlig Helg!!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

