Hem > Tankar och Åsikter > Det var en gång

Det var en gång

Två tuttar. Plötsligt en dag så kändes det inte som om det var två tuttar längre, utan istället två hängandes halvfyllda små påsar. Den dagen var idag. Exakt just nu. Ikväll.

För första gången upplever jag att mina bröst bytt skepnad. Från att ha varit relativt fatsa till att hänga.

Det som förvånar mig mest är att jag känner mig helt tillfreds med det. Känns en smula charmigt faktiskt, tillsammans med bristningarna på magen är det ett klädsamt bevis på att jag varit gravid och fött ett barn.

Jag stod och skakade i takt med lite calypsoreagge (värmer upp inför det stundande besöket i Karibien) inför lilla M då jag plötsligt såg att under linnet levde brösten sina egna liv. Ungefär som när en kille utövar helikoptern, så kändes det. Upp och ner, ut och in, varsitt håll och tillbaka…

Kategorier:Tankar och Åsikter
  1. Anonymous
    2008/03/13 kl. 21:32

    Hahaha du är ju bara för rolig! *skrattar hysteriskt*!
    /P

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

