Hem > Resor > Dominikanska Republiken

Dominikanska Republiken


Idag bokade vi resan och på onsdag flyger vi till Dompan. Jag har en stor kärlek till Karibien och har haft det sedan jag var barn.

Jag fick en ljuv försmak när vi besökte Mexico 2006. Rosa hus, med limegröna knutar, orangefärgade hus med turkosblått tak. Ett helt ”villa villekulla land”. Varje färgsättares dröm, så även min.

Kategorier:Resor
  1. FL Lisa och Alvin
    2008/03/13 kl. 20:49

    oooh…sol och bad och lata dagar på stranden! jag är riktigt avundsjuk på eran resa. Blev det något bra pris på resan nu när ni väntade så här länge med att boka? Ska försöka intyga sambon om att det nog är en bra idé med en sista-minuten någon gång under våren eller kanske till hösten. Den här påsken får dock tillbringas i snö och kyla. Vi åker till norrland imorgon…men det har sin charm det också🙂 Hoppas ni får en underbar resa!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

