Hem > Mammaliv > Älskling

Älskling

Idag sa jag till min sambo att jag är kär i M. Jag är verkligen kär. Jag älskar att hänga med min lilla beis. Det är underbart. Jag märker ett jätteskillnad i hans ”mognad”. Nu känns det som att det går att busa på ett högre plan och han fattar. Han ger mig världens finaste kärleksförklaringar tillbaka genom att ta ett stadigt tag i mitt nackhår för att sedan pussas. Älskade lilla gubben. Jag är så kär, så kär.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

