Hem > Gå ner i vikt > Alla goda ting är tre

Alla goda ting är tre

3 km jogging
3 km cykling
3 km cykling

Jag känner mig nöjd och stolt.

Kategorier:Gå ner i vikt Taggar:
  1. enblandallaandra
    2009/01/11 kl. 23:30

    Oh my god. Har du gjort alla dessa tre ting idag? / Tee

  2. Apan
    2009/01/12 kl. 18:15

    Japp. *stolt* Igår alltså. Idag har jag träningsvärk. I magen…

  3. enblandallaandra
    2009/01/12 kl. 22:25

    Åh kära nån. DU ska vara stolt. Jag är stolt. Över dig. Bra jobbat. Om jag hade gjort det där hade jag inte bara haft träningsvärk i magen. Jag lovar. / Tee

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

