Hem > Resor > I-landsproblem

I-landsproblem

Vilket dilemma, stackars lilla Apan som inte kan hantera sin beslutsångest. FAN!
Åka eller ej? Jag har nu kollat efter flygresor och det är inte billigt att resa just den tiden. Jag är egentligen inte sugen, men känner lite krav och påtryckningar från i första hand min mamma. ALLA i min familj ska ju åka.

Men ALLA i min familj står inte inför samma livsituation som vi gör just nu:
VI SKA KÖPA STÖRRE LÄGENHET. Ett nytt boende. Vi är trötta på att trängas i en etta, vi vill ha rymd och yta. Dessutom har reste vi en del året som gick. I december var vi i Brasilien och i april var vi i Dominkanska Republiken. Vi sparat pengar och hade planer att åka en vecka till Egypten nu i april. En sista minuten med boende för en billig peng. Vips ska hela bunten flyga ner en månad till Thailand. Jag känner mig överrumplad och inte det minsta inställd eller beredd på det.

Kategorier:Resor Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

