Hem > Mammaliv > Vecka 6

Vecka 6

Idag går jag in i vecka 6. Jag känner mig inte det minsta gravid. Men en sak är säker. Vetskapen om att jag är gravid får mig att dra ner på tempot. Jag har inte pluggat på två dagar. Jag lallar mest runt och myser. Grammatiktentan är om 10 dagar. Det börjar bli dags att sätta igång på allvar nu.

Hela förmiddagen har gått, strax ska jag hämta Tott. Det blev inte så mycket pluggande idag.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

