Hem > Mammaliv > Fokusen som försvann

Fokusen som försvann

Jag har verkligen dåligt fokus just nu. Det blir inget vettigt gjort. Dagarna går åt till att bada varma skumbad och att i badkaret försöka traggla lite grammatik vilket är skitsvårt.

Det har fortfarande inte dykt upp några konkreta graviditetssymptom och jag har stundtals varit lite orolig. Tänk om det är missfall på gång? Hemska tanke. Jag mår precis som vanligt. Inga ömmande bröst eller spyor. Möjligtvis ett hetsigt/hormonigt temprament och trötta kvällar.

Jag surfar runt på webbsidan som gud glömde. ”Familjeliv”. Trådarna på sajten drar mig djupt ner i träsket. Istället för att plugga gör jag meningslösa saker som att klicka runt och läsa om folks graviditeter.

5.6

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

