Hem > Mammaliv > Hoppsan hej

Hoppsan hej

Livet kan vekligen ta oväntade vändningar. Som i dag till exempel. Tentan är skriven. Solen lyser och jag känner mig totalt befriad från skolarbete. Thanks Lord it´s påsklov.

Idag shoppade jag lite kläder. Det blev dyrare än vad jag hade tänkt, men å andra sidan vad gör det? Det är vår, min mage kommer säkert sätta fart och växa om ett par veckor och då kan det ju vara kul med lite utrymma att mysa i.

6.6

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

