Hem > Gå ner i vikt > 50 dagar kvar

50 dagar kvar

Oj, oj, oj. Hur ska detta gå? Jag börjar få lite ångest. Vad har jag egentligen åtagit mig? Fy fan vad pinsamt om jag inte skulle lyckas genomföra loppet. Ni kära bloggläsare skulle ju bojkotta mig för att jag är så pinsam. Såvida jag inte har giltliga skäl att avstå loppet dvs. Latmasken har verkligen tagit mig i besittning och nu säger jag bara en sak: Demons out! Latmasken är ingen giltlig anledning till att inte slutföra mitt mission.

Nästa vecka är det jag som köper träningskort på Friskis och Svettis.

Kategorier:Gå ner i vikt Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

