Hem > Mammaliv, Mitt liv som student > Jag har en timma till förfogande

Jag har en timma till förfogande

Min inlämningsuppgift är inte färdig, men en timme kanske räcker för att skriva klart den. Magen är fylld med falu-råg-rut, smör och leverpastej. Man skulle kunna säga att jag har missbrukat dessa delikata knäckebröd den senaste kvarten. *hungrig*

Vi står på tur att buda, mäklaren lär väl höra av sig vilken sekund som helst.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

