Hem > Mammaliv > Vecka 12

Vecka 12

I morgon går jag in i vecka 12. Jag känner fortfarande inget speciellt. Börjar bli lite extra småfet om magen, men om det beror på bebbe eller godsaker låter jag vara osagt. Jag har inte gått upp något ännu, men visst märker jag att kroppen börjar omformas. Jag mår bra och är pigg som en mört, åtminstone dagtid.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Septemberflikka
    2009/05/10 kl. 12:04

    Jäklar vad kul!Grattis grattis graaaaattis!

    🙂

  2. Apan
    2009/05/11 kl. 8:03

    Hej Dunis!

    Tack, tack, tack! Nu önksar jag bara att någon mer hoppar på tåget så att säga. Skulle vara kul att ha någon kändis i samma sits. Kram!

  3. Septemberflikka
    2009/05/11 kl. 20:12

    Ja, visst är det roligare att vara på smällen och framför allt mammaledig tillsammans med någon kompis. Här ligger vi lite efter men vem vet, vi kanske kan köra Buggor tillsammans i framtiden ändå?😉 OK, rak fråga- när kan du ses? Nu måste vi verkligen få till det ju. Denna vecka är tvärkörd för mig och troligen veckan efter. Jag gillar inte att vara för planerande men veckan efter det då? Tyvärr verkar just planering vara det enda som funkar nu mellan dagis, jobb och annat.

    kraaaam

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

