Hem > Mammaliv > Hormondraken är i sitt esse

Hormondraken är i sitt esse

Jag befinner mig i vecka 14. Helvetet har brakat lös. Mina hormoner goes coco-loco och jag lider. Är det såhär det känns att vara en bitterfitta? Är det så här alla de stackarna som är ständigt ilskna mår?

Under helgen som gått har lilleskutttårarna flödat och jag har vrålat primalskrik med en ljudnivå på 800 decibel. Nu äntligen kan jag pusta ut. Tott är på dagis, älsklingen är på jobbet och jag är hemma själv. Välbehövligt och nödvändigt annars hade jag nog vänt ut och in på mig vid det här laget.

13.3

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

