Hem > Mammaliv > Dagen i sin helhet

Dagen i sin helhet

Denna ljuva lördag har gått i familjelivets tecken. Tre timmar picknick i parken. Fixa och feja med lägenheten, middag, Robinssonfinal (Mähä:et vann), älsklingen pussade mig farväl och gav sig ut i nattvimmlet. Väl värd efter en hård dags fejande. I morgon ska lägenheten visas.

Jag nattade Tott och någonstans där fick jag en sådan där hormontripp man kan få när man bakar bulle. Det finns en röd men otäck tråd till varför.

Imorse när jag vaknade sa jag till min älskling: Idag kommer någon bli skjuten här på Söder.
Hela mitt inre var i uppror, känslan var så stark. Klockan 17.30 idag blev en 20-årig kvinna skjtuten här på Söder, skottet träffade i benet. (Enligt text-TV)

När jag låg där och nattade Tott fick jag världens ångest. Tänk om min älskling blir skjuten nu när han är ute och roar sig. *KROKODILTÅRAR* * SNYFT* *SNYFT* Skrev en dikt, drack alkoholfri Pina Colada och lyssnade på Kokomo, sen blev allt bättre.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

