Hem > Okategoriserade > Tapeter till köket

Tapeter till köket

 En del av livets goda är självklart tapeter. Tapeter får mig att att bli alldeles varm inombords. Jag blir glad och fridfull. Är jag störd? Kanske. Jag undrar vad min böjning diagnosiseras som.

Hursomhelst var det kärlek vid första ögonkastet när jag idag andaktsfullt bläddrade igenom den senaste Osbourne & Little kollektionen ”Sariskar”. Ljuvliga tapeter vad jag älskjar er. Jag funderar på att välja någon av de två nedanstående till köket.

W6023-01(1)

MAHARANI_Web(2)

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2009/06/27 kl. 2:43

    Den övre såg intressant ut. Men det känns som man kan tröttna på den snabbt. Den undre är väl inte det snyggaste jag sett, men jag diggar färgerna.

  2. Apan
    2009/06/27 kl. 21:14

    Hello KV. Båda taperna finns i 5-6 olika färgställningar och de är så läckra. Jag ÄLSKAR färgställningen på den nedre tapeten. Är mycket snyggare i verkligehetn. Dessvärre så kan jag ju bara drömmma om att få sätta upp någon kul tapet hemma.

    Har precis kompromissat mig till en KNALLGUL hall. Tanken var först att jag skulle tapesera, men jag jag insåg att det är mer hjärta än hjärna av många anledningar.

    1. Barn = skitiga väggar
    2. Hall = små sammanhängade väggytor, jobbigt att att tapetsera och mycket spill…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

