Hem > Mammaliv > Don´t mess with the pregnant lady

Don´t mess with the pregnant lady

Hormonnivåerna i kroppen börjar plana ur och humöret brukar jämna ut sig. Många känner sig lugnare och gladare.” Dessa rader kan man läsa på en sådan där sida för folk som vill läsa om sin graviditet vecka för vecka. Raderna ska tydligen stämma in på mig.

Hoppsan, tänk om jag hade vetat det innan jag fick ett psykbryt häromdagen och kastade min telefon i golvet. Händelseförloppet utspelade sig i vardagsrummet. Jag blev av någon anledning väldigt ilsken. I skrivande stund kan jag inte ens komma på vad det hela rörde sig om. Men sprickorna i min display vittnar om att det måste ha varit något om jordens undergång. Fy fan vad jag är pinsam. Stackars älsklingen. Hoppas han orka leva med mig graviditeten ut.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. 2009/08/04 kl. 23:32

    Trevligt att du är tillbaka! =) Vi måste ses snart darling!

  2. Apan
    2009/08/06 kl. 10:22

    Hej! Åh, tack. Det är trevligt att vara tillbaka. Ja, vi måste ses snart. Jag har facebookat dig. Kram!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

