Hem > Mammaliv > Bomber & granater

Bomber & granater

tuttar

Åtminstone bomber. Två stycken. My lord, det händer saker i pattarna som jag inte kännt på länge. De har liksom fått ett eget liv och det känns ungefär som att de rör sig.

Flummigt? Jag vet. Jag antar att de förbereder sig på vad som komma skall. Jag kan riktigt känna hur de bidar sin tid. Ett exempel på detta är att jag igår somande med c-kupa och vaknade upp med minst e-kupa, kanske f-kupa. Vi snackar honungsmelon.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

