Hem > Mammaliv > Been there done that

Been there done that

Gud vad jag känner mig tråkig. Jag läser gamla inlägg från bloggen jag skrev i då jag väntade Toddo. Den är betydligt roligare. Allt var så nytt och spännande. Varje liten kroppslig rörelse omnämndes, för att inte nämna de poppandes hormonerna.

Nu är det så mycket annat som upptar tankarna. Toddo träder in i de mest mystiska utvecklingsfarna, det är hyfsat mycket att göra i skolan, vi håller på att försöka komma iordning i vårt nya hem osv. Mystiken kring det nya barnet skiljer sig nämnvärt med hur det var att vänta första barnet. Konstigt.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

