Hem > Mammaliv > Ett skrik i natten

Ett skrik i natten

Eller snarare ett hysteriskt vrål och ett utbrott som heter duga. Toddo vaknade strax efter midnatt och var på extremt dåligt humör. Han kanske hade drömt en mardröm, vad vet jag. Han skrek efter mig: Mamma, mamma, mamma… och fick panik varje gång jag försökte lägga ner honom i sängen. Ungefär som om han var rädd för sängen.

Det slutade med att jag somnade inne hos honom. *suck*

Hur blir det sen när vi har två barn? Ett barn som är extremt mammigt just nu, som bara somnar om jag ligger bredvid och ett barn som kommer vara helt beroende av min närhet för att inte tala om maten i mina bröst.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. 2009/09/22 kl. 13:19

    det blir att ha både ungarna i sängen😉 jag och min syster sov i mammas och pappas säng tills jag var 8 typ =P

  2. Apan
    2009/09/22 kl. 13:33

    Men jag vill ju inte ha ungarna i sängen, jag får inte plats. Det funkar fram till att de är 2 år, men sen tar de ju så mycket plats. Sparkas gör de också.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

