Hem > Mammaliv > När fötterna blir huvudsaken

När fötterna blir huvudsaken

På tal om att bränna pengar så investerade jag i ett par sköna höstkängor förra veckan. Ett par El Naturalista från Knulp. De var och är hur sköna som helst. Inget jag skulle ha på mig om jag sprang på lyxkrog. Däremot en känga att ha på sig i parken, skolan och till vardags om man ska gå och vill att de små fossingarna ska ha det comfortabelt.

elnaturista

hobbit_1185395445_12943506

Allt var frid och fröjd i två dagar, sedan bestämde sig mina fötter för att bli sådär jobbigt gravidiga. *suck* När en fot blir gravidig innebär det att den svullnar upp och blir ungefär dubbelt så stor. När jag senast skulle dra på mig mina älskade kängor tog det stopp. Attans. Får prova vid ett senare tillfälle. Om inte annat så lär de ju funka efter förlossningen.🙂

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Tee
    2009/09/28 kl. 17:07

    Snygga! Bra köpt!

  2. Apan
    2009/09/28 kl. 21:01

    Tack! Bra köpt men mindre bra av mina fötter att svälla. Blir det bio imorgon?

  3. Tee
    2009/09/29 kl. 11:07

    Of course darling, bio it is. Pöss.

  4. Apan
    2009/09/29 kl. 14:20

    Åh vad roligt! Nu har jag lite extra press på mig att plugga. Ses i kväll.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

