Hem > Mammaliv > Dagens incident: Sluta tafsa på min mage jävla pucko!

Dagens incident: Sluta tafsa på min mage jävla pucko!

Jag ska precis sätta mig ner i fikarummet på kommunhuset. I den ena handen har jag två kakor, i den andra handen en kopp varm choklad. Mina vänner har paxat en stol och jag ska precis sätta mig där när jag passerar ett pucko som i falsett skriker: BEBISMAGE!!! och slänger ut sin hand med målet att träffa min mage.

Hon träffade inte min mage utan min kopp som var fylld med varm choklad. Observera: Var fylld. Efter hennes utfall innehöll min kopp en tredjedel av det jag från början hade tänkt dricka, resten hade samlats ihop i en stor våt pöl på golvet. Jag roffar åt mig servetter och hon frågar i korkad ton:

Oj, kom det på golvet? När jag har torkat upp nästan allt frågor hon i samma korkade ton: Ska jag hjälpa till att torka? Jag svarar: Med tanke på att jag knappt kan böja mig så vore det ju  inte helt olämpligt om du gjorde det.

Jag har inga problem med att mina vänner vänner vill ta på magen, de får klämma och känna hur mycket de vill. Men jag blir faktiskt sur när människor jag inte känner ska dit och tafsa. Fy!

hot-chocolate

Hon bör tacka sin lyckliga stjärna att det inte var vispgrädde i chokladen för då hade jag nog fått ett ordentligt vredesutbrott. No one put´s my chocolate on the floor.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. 2009/09/29 kl. 19:39

    Antar att hon inte erbjöd sig att köpa en ny…?

    Kram.

    • Apan
      2009/09/30 kl. 9:58

      Det var en kostandsfri choklad men ändå. Hon var en häxa.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

