Hem > Mitt liv som student > Tillåt mig andas

Tillåt mig andas

Tack!

Nu har jag skrivit ut alla texter. Debattinlägg, kommentarer om hur det kändes att få respons, kommentarer om hur det kändes att skriva en vetenskaplig textoch den vetenskapliga texten. Ögonen går i kors och jag varvar ner med lite skön jazz. Älsklingen sover och jag ska strax krypa ner och göra honom sällskap. Den vetenskapliga texten har verkligen varit jobbig att skriva. Så skönt att det är över nu. I natt ska jag sova riktigt gott.

  1. 2009/10/01 kl. 8:55

    skönt att du har blivit klar!! sa ju att du skulle få ihop det tillslut! =)
    Kram!

  2. Apan
    2009/10/02 kl. 8:22

    Hehe, ihop kan man ju alltid få det, frågan är bara vad det är man har fått ihop. Det är det sämsta jag någonsin lämnat in. Hoppas det gick bättre med din tenta. Kram!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

