Sågad

fogsvansMin vetenskapliga text blev sågad. Det var väntat. Citat från min egen kommentar angående texten:

”Innan jag började skriva läste jag igenom mina anteckningar från den lästa litteraturen och försökte hitta en röd tråd. Det känns som om jag misslyckades med att hitta den där röda tråden och jag är extremt missnöjd med texten. Tycker rent utav att den suger.”

Min lärare var diplomatisk och sade i sin respons att texten skulle behöva hitta sin röda tråd, samt att texten behövde arbetas igenom REJÄLT.

Jag känner mig laddad. Nu jävlar ska jag visa vad jag går får. Jag var en latmask och tog inte uppgiften på allvar. Kritiken var minst sagt på sin plats.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

