Hem > Mitt liv som student > Kom an då!

Kom an då!

clara-bow255867543_b48df2fd16_o-392x500

Jag vet inte vem Clara Bow boxas emot, men idag är det jag som går en rond mot inlämningsuppgift 2. Den vetenskapliga texten är nu finslipad och det har blivit dags att skriva en resonerande text. Ambitionsnivån ligger inte på topp, vilket är ganska tråkigt för jag kan om jag vill. Men just nu så vill jag inte. Lättjan har satt sig på högra axeln. Jag vill bara bli klar och godkänd.

Kan för tillfället inte bry mig mindre om betygsskalan. Förstår ni vad jobbigt det är för mig att sitta hela ner framför datorn hela dagarna? Skriva, skriva, och skriva. Vilket förvisso är roligt. Mindre roligt är att mina fötter svullnar upp till dubbel storlek och att jag inte kommer i ett endaste par skor när klockan slår 15 och det är dags att rusa till dagis…

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

