Hem > Mammaliv > Kommer jag att bajsa på mig under förlossningen???

Kommer jag att bajsa på mig under förlossningen???

Jag kunde inte låta bli att klicka på länken. Jag kan inte minnas att jag var orolig för att bajsa på mig när jag skulle föda Toddo. Det fanns inte alls i mina tankar. Jag bajsade aldrig på mig, däremot kastade jag upp en pizza av smärta.🙂 Att föda barn är ju således inte helt smärtfritt.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. 2009/10/07 kl. 19:58

    hahaha… inte jag heller

  2. Apan
    2009/10/07 kl. 22:04

    😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

