Hem > Mitt liv som student > … med lust och fägring stor

… med lust och fägring stor

h%C3%B6stl%C3%B6v%20-%20%20mindre

Inför sommarlovet sjunger man ”Den blomstertid nu kommer”,  inför jullovet sjunger man ”Nu tändas tusen juleljus”. Vad sjunger man inför mammaledighet/studieuppehåll?

Tänk att det är sista seminariet med den fina, lilla klassen idag. Det känns jättekonstigt. Vi är ett skönt litet gäng på 12 studenter som läste hela vårterminen och det som varit hittills denna höst. Jag antar att våra vägar kommer mötas igen någongång i framtiden.

Arbetet med inlämningsuppgifterna som ska in i dag höll på tills klockan var över midnatt. Jag känner mig inte nöjd. Men samtidigt har jag gjort så gott jag kan. Jag vet att jag kan bättre, men jag har inte haft någon som helst ork att prestera. En tenta kvar som ska in på måndag och sen jäklar är det navelpill för hela slanten.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

