Hem > Okategoriserade > Tapeter till köket

Tapeter till köket

svante

Jag har starka funderingar på att beställa hem ett par tapetrullar och tapetsera om i köket. Nu har jag ju snart all tid i världen. Av någon anledning är jag väldigt svag för Sandbergtapeter. Även om jag älskar när det är färgstarkt och kitchigt finns det en dämpad ådra i mig. Tro det eller ej.

Svante är en skön tapet som passar bra i ett kök. Lite romantisk och lite retro. Vad tycks?

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2013/12/14 kl. 11:46

    And around the following morning, in the actual electronic version of the Green Lavatory Paper sports section, we obtained this overpaid, mouth-organ and Bonds hater, drenching herself with gritty player splooge:

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

