Hem > Mammaliv, Mitt liv som student > Mia Skäringer – Dyngkåt och hur helig som helst

Mia Skäringer – Dyngkåt och hur helig som helst

9789185865192

Kolla vad jag har införskaffat mig. En underbar bok som jag ska börja läsa på tisdag. Jag håller på att ladda inför mina lediga veckor innan förlossningen, vad passar bättre än lite skön läsning?

Textanalystentan ska in på måndag och sedan är jag fri som en fågel.

  1. 2009/10/09 kl. 19:21

    Å den boken ska jag oxå köpa. Jag tror jag ska in på adlibris nu å beställa direkt.

    • Apan
      2009/10/10 kl. 23:13

      Do it! Jag har börjar smygläsa den och det jag har läst hittills har varit väldigt bra.

  2. 2009/10/10 kl. 9:30

    Sv: Ja jag fattar precis vad du menar. För mig känns det redan APskumt (hihi) att Ville varit några månader å inte kunnat fästa blicken å det där. Man glömmer fort. Därför är jag som besatt av at fota å skriva så att jag kan minnas med hjälp av kort å text.

    • Apan
      2009/10/10 kl. 23:14

      Det är smart att göra det. Jag har gått runt i en liten sagovärld där jag trott att jag kommer minnas allt. Hejsan hallå. Eller hur… Guldfiskminnet kunde inte ha visat sig på ett bättre sätt.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

