Hem > Mammaliv > Otymplig och Svullen – vecka 34

Otymplig och Svullen – vecka 34

fetaldev33

Idag går jag och bebbe in i vecka 34. Nu börjar jag känna mig stor och otymplig. Fingrarna påminner stundtals om ett 10-pack choritzo och fötterna är stora. I natt har jag upplevt min första insomnianatt. Lika bra att hålla sig vaken nu, det finns ingen anledning att gå och lägga sig. Om en timma ska alla upp och så fort de lämnar hemmet är det jag som stänger av alla telefoner och kryper till kojs.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. 2009/10/09 kl. 19:16

    Ett tiopack chorizo hahahah…. nej men skämt å sido, stackare som inte kan sova å så. Men nu är det inte långt kvar, sen har du TVÅ barn. Helt fantastiskt ju

    • Apan
      2009/10/10 kl. 23:11

      Ja, det känns helt fantastiskt. Der är ganska svårt och att föreställa sig att vi snart ska ha en bebis, väldigt abstrakt. Men helt underbart spännande. Absolut värt choritzofingrar.🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

