Hem > Mitt liv som student > Today is the day

Today is the day

Jag ska göra ett tappert försök att slutställa min textanalys. Imorgon ska tentan in och efter det är jag fri som en liten fågel.

  1. 2009/10/11 kl. 19:45

    Hoppas det har gått bra. Lycka till!

  2. Apan
    2009/10/12 kl. 11:26

    Tack, det går trögt. Min hjärna är inte vad den brukar vara, detta i kombination med att jag är världens tröttaste, segaste & lataste för stunden gör att allt går väldigt långsamt. Men idag ska den in.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

