Hem > Mammaliv, Mitt liv som student > Done, done, done

Done, done, done

text

Heja mig! Nu är det äntligen över. Alla tentor är inlämnade och jag kan pusta ut. Herregud vad jag är värd den kommande ledigheten. Jag jobbade heltid hela sommaren, flyttade, började skolan igen och detta i kombination gravid småbarnsmamma har sugit musten ur mig. Done, done, done! Nu är det pill i naveln för hela slanten!

  1. 2009/10/12 kl. 21:01

    Grattis! Njut av ledigheten innan det är dags för nästa äventyr som 2-barnsmamma.

    Pilla lite i naveln åt mig också.😉

    kram

  2. Tee
    2009/10/12 kl. 21:18

    Åh vad härligt. Grattis. Och njut. Pöss.

  3. Purvi
    2009/10/12 kl. 22:03

    Grattis vännen. Åh vad skönt för dig att detta är sista tentan på väldigt länge. Kraaaaaam

  4. 2009/10/13 kl. 9:34

    åh så härligt!!! =) Nu får du slappa riktigt ordentligt! Kram!

  5. Apan
    2009/10/13 kl. 16:12

    Hej raringar!

    Tack så mycket. Ja, det känns verkligen skönt att vara hemma. Jag har sovit nästan hela dagen.😉

  6. 2009/10/13 kl. 22:10

    Väl förtjänt. Vila o njut.

    Kramar V.

    • Apan
      2009/10/14 kl. 18:38

      Hej Vera!
      Tack och kram! Hur gick det med färgen?

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

