Hem > Mammaliv, Mitt liv som student > Ljuset i tunnelns slut

Ljuset i tunnelns slut

voodoo

Mina vänner, jag börjar närma mig slutet. Jag är så gott som färdig, ska bara finslipa lite och utföra någon form av voodooritual så att min lärare ska tycka att detta är den bästa textanalysen han läst i hela sitt liv och tack vare det belöna mig med ett toppbetyg.

Om en timma ska jag hämta Toddo på dagis. Han brukar inte gå så här länge, men idag råder det undantagstillstånd. Jag kan knappt fatta att det snart är över. Detta ska firas med en Proviva. Jag har fått lite lätt craving på dem. Har testat tre smaker nu. Hallon, jordgubbe & mango. Följande text står på förpackningen ”Magens bästa vän”. Jag skulle vilja få det där förklarat för mig. Min mage har nämligen blivit helskum sedan jag började dricka Proviva. Jag fjärtar extremt mycket och fjärtarna luktar extremt illa. Men, cravingen har ingen lag. Jag tar lätt lite gaser för denna goda dryck. Mums.

Nu, slutföra tentan. Sen, FEST!!!

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

