Hem > Mitt liv som student > Slutspurt

Slutspurt

Det är svinkallt ute och mina killar ligger fortfarande och sover. Jag är inte ens igenom halva tentan och känner nu samurajsvärdet på strupen. Ska jag dra på mig uggisar och kappa, slänga ner Toddo i overallen och knata till dagis eller ska jag helt enkelt låta darling göra det sen när han vaknar?

Klockan tickar… Om jag hinner göra iordning det sovande barnet på 5 minuter kommer vi hinna till frukostserveringen. Det är värt ett försök. Adios!

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

