Hem > Mammaliv > Ska jag se efter???

Ska jag se efter???

Kärleksdag, föräldrarutbildning och återbesök hos MVC. Bebben hade ju inte växt tillräckligt sist. Idag var det alltså dags för ett extra besök. Bebben har fortfarande inte växt, men barnmorskan tror att det beror på att den har lagt sig till rätta. Är fixerad och allt. Hursomhaver ska jag på ett tillväxtultraljud imorgon för att kolla till den lille.

Jag är så sjukt sugen på att kolla könet. J kommer bli galen på mig om jag gör det, men han behöver ju åandra sidan  inte få kännedom om det. Kan man inte följa med utan måste jobba, tja då kan ju vad som helst hända. Till exempel att jag får reda på om det är en kille eller tjej.😉 JAg måste erkänna att jag är väldigt nyfiken och att det är väldigt frestande. Vad skulle ni ha gjort?

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Tee
    2009/10/14 kl. 22:49

    Inte kolla. Vänta. Lova att vänta. Kram & kärlek.

  2. Annelie
    2009/10/15 kl. 7:32

    Kolla inte… Du kommer att ångra det sen..Puss

  3. Apan
    2009/10/15 kl. 9:01

    Godmorgon vackra kvinnor.

    Neah. Jag ska inte kolla. Kolla kanske, men absolut inte fråga vad det är.🙂

  4. Jenny
    2009/10/15 kl. 9:09

    Klart du kommer se en liten snorre vare sig du vill eller inte.😉

    • Apan
      2009/10/15 kl. 12:28

      Hej Jenny!
      Jag tror jag såg. Men jag är inte säker😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

