Hem > Mammaliv > Gravidvecka 35

Gravidvecka 35

v35

Ser ni bebisen? Det är så den ligger nu. Huvudet ner, fixerat och klart. Bilden på mig är urkass. Men ni kan ju simulera en ljuv havande moder. Hursomhelst. Nu har vi hängt tillsammans i exakt 34 veckor och går idag alltså in i gravidvecka 35.  Jag har nu gått upp 5,5 kg, mår bra och har inga speciella besvär för tillfället. Ugg:sen har verkligen gjort susen för fossingarna.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. 2009/10/16 kl. 15:19

    Lappland nä, Borås utanför gbg..

  2. 2009/10/16 kl. 16:04

    Coolt fix med bilden🙂

    Gud vad tragiskt…jag har gått upp 7 kilo i vecka 18. Det går verkligen utför med mig😉

  3. blondie
    2009/10/16 kl. 19:24

    Coolt att du bara har fem veckor kvar. Gud vad snabbt tiden har gått denna gången. Stor kram J

  4. Tee
    2009/10/16 kl. 19:44

    Urbra visat hur bäbä ligger. Och jag hävdar fortfarande med bestämdhet att det är en tös. Jag kommer inte ge mig förrän pyret är ute och är det levande beviset till vad det blev. Pöss.

  5. 2009/10/17 kl. 17:28

    Howdy girls!

    Josefin: Tänk vad lite snö kan ge för assosiationer:)

    Hon76: / kilon är ju ingenting. Herregud, jag lovar dig att det finns gott om hull att ta utav på mig. Det är förmodligen därför det är som det är.

    Blondie: Javisst! Tiden har verkligen tusat. 5 veckor kommer gå så himla fort. Sen är det plupp och klart.

    Tee: Hihi, ja vi får väl se vad det blir för sort. Jag kanske ska utlysa en gissningstävling?😉

  6. 2009/10/17 kl. 20:32

    Så vackert det är med mammamagar!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

