Hem > Mammaliv > Hemlig Apa med tillhörande mage

Hemlig Apa med tillhörande mage

magev35

Igår kväll hittade jag en rolig inställning på min nya kamera. Ett litet tryck på en viss knapp och bilden blir som ovan. Heja, heja! Det passar Apan ypperligt för jag känner alltid ett visst obehag med att lägga ut massa bilder på mig själv. Vill inte bli för synlig eller hur man ska säga. Hursomhelst. Bilden togs igår kväll och exakt såhär ser jag och magen ut just nu.

Jag kom hem från MVC för en stund sedan. Magen har vuxit! Jippie! Allt är som det ska. Jag berättade för min barnmorska om de senaste dagarnas symptom:
– Hjärtklappning
– Molande värk i ryggslutet
– Sammandragningar

Hon tittade lurigt på mig och frågade om jag haft diarré. Mitt svar på den frågan var att jag eventuellt skulle kunna ha haft en lightversion av den åkomman de senaste dagarna. Hon skrev ut min journal och jag blev tvungen att lova ta med den ner till Växjö. Bebben är fixerad och jag har tydligen haft förlossningssymptom. Coolt! Tänk om jag får föda barn nere på mitt gamla BB. Spännade. Hursomhelst ska jag knipa för jag vill inte föda riktigt ännu. Herregud, jag har ju sett fram emot ett par slappa veckor. KNIIIIIIIP!

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. 2009/10/21 kl. 11:59

    ojojoj.. här händer det grejer! men du får vänta lite till, du ska ju hinna besöka mig.. i för sig är du lika välkommen oavsätt om du har en bebis på armen eller ej =)

  2. 2009/10/21 kl. 12:04

    Caroline: Det skulle vara så himla kul att föda på Växjö BB, lite för spänningens skull. Men bebbe ska ju trots allt bakas i 40 veckor och jag hoppas den gottar till sig där ett tag till.

    Jag kommer med eller utan bebis, hör av mig så fort jag kommer hem från bondeland.

  3. Tee
    2009/10/21 kl. 14:56

    Åh! Vilken rolig funktion. Tee gillar ju inte heller att lägga ut bilder hur som helst. Jag kanske kan få bli fotad med den där funktionen av dig vid tillfälle och använda som header i min blogg? Kram & kärlek.

  4. 2009/10/23 kl. 15:56

    Självklart. Vi bokar tid för en fotosession. Jag gillar funktionen väldigt mycket och kommer nog lägga ut en hel del sådana bilder framöver. Kram!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

