Hem > Allmänt, Mammaliv > Snor, nys och illamående

Snor, nys och illamående

Jag är höggravid, lite trött, fullproppad med kakor, godis och thaimat. Jag är även kattallergisk och befinner mig just nu i ett hem där två små håriga bollar stryker omkring. Toddo har ätit massor av godis, han gosar med katterna, Solle och mig. Han har även nafsat i sig kattmat. Han är helnöjd. Vi är hemma hos Solles mamma. Till min stora glädja är även Solle här. Vanligtvis är han stationerad i Barcelona. Han flyger hem dit imorgon.

Snart åker vi hem. Klockan 20 går tåget. Älsklingen kommer att möta upp oss vid stationen. Jag gör mitt bästa för att hålla Toddo vaken tills tåget går. Med tanke på sockerkicken han har nu så lär det inte vara några svårigheter att fullfölja mitt mission. Borta bra men hemma bäst. Gud vad skönt det ska bli att komma hem till Stockholm.

Kategorier:Allmänt, Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

