Hem > Allmänt, Mitt liv som student > Tentaångesten som försvann

Tentaångesten som försvann

På fredag är det tenta. I couln´t care less. Jag är ju fri! Men självklart sänder jag en tanke till alla mina gamla klassisar. Nu sitter de hemma och råpluggar inför den vedervärdiga salstentan. Stackars er. Om drygt ett år sitter jag där. Med världens ångest över hur de sablar nominalfraserna tenderar att vara mystiskt långa och ologiska.

  1. 2009/10/28 kl. 14:34

    ja usch, just nu är det inge kul! hatar dom här salstentorna då man inte vet vad man ska plugga på. Sitter och läser igenom all litteratur för hundrade gången och hoppas att något fastnar.. bläää! det som håller mig upp är att jag får träffa fina anna när tentan är avklarad 🙂

  2. 2009/10/28 kl. 14:57

    Åh Carro! Jag lider verkligen med dig. Men som sagt, en vacker dag sitter du där vid katedern. Utbildad och allt. Det kommer bli så bra. Hör av dig när du är redo. Jag är numera alltid redo. 😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

