Hem > Mammaliv > Jag, druvorna och The Beach Boys

Jag, druvorna och The Beach Boys

Toddo sover, älsklingen är inte hemma. Jag försöker rensa upp bland alla papper i min gigantiska pappershög. My lord. Jag har verkligen insett vad smart det är att spara viktiga papper i en pärm och slänga sådant man inte behöver. När jag var yngre fungerade det där systemet väldigt bra för mig, men så hamnade jag i någon form av papperssvacka. Har bara inte orkat ta tag i den växande högen.

Här sitter jag. Höggravid och lite pömsig. Lyssnar på The Beach Boys och drömmer mig bort till långa, vackra, härliga stränder med vackert hav och läckra kroppar i sanden.  Bredvid mig står en stor skål fylld med gröna, kalla och krispiga vindruvor. Det perfekta lördagsnöjet med andra ord.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

