Hem > Allmänt, Mammaliv > 21 dagar kvar

21 dagar kvar

Tiden bara rinner iväg. Vad var jag egentligen rädd för när jag beslutade mig för 6 veckors ledighepale-pinkmet_balloonst? Halva tiden har ju fullkomligt runnit iväg. Åh vad det är skönt att slippa tentaångest och seminarier. Jag saknar såklart alla mina fina klasskamrater. Men jag har ju möjlighet att träffa dem ändå.

Idag kommer finfina P och hennes bedårande dotter på eftermiddagsfika. Det blir premiärbesök eftersom hon inte hälsat på oss i vårt nya boende ännu. Jag kanske ska hänga upp en ballong på dörren?

Hur det blir med ballongen återstår att se, men en sak är säker. Jag ska nu dammsuga golven och baka en äppelkaka.

Kategorier:Allmänt, Mammaliv Taggar:
  1. Purvi
    2009/11/07 kl. 17:02

    Åhhh vad trist att vi missade den där fikan. Det hade suttit fint med äppelkaka. M sov ett par timmar och var i finfin form resten av kvällen så vi får nog boka in den där fikan i veckan i stället.
    kram och trevlig helg.

    P

    • 2009/11/09 kl. 11:33

      Hej raring!
      Äppelkakan slank ner🙂 utan bekymmer. Vad skönt all lillgumman kryade på sig. Det är jobbigt när de blir hängiga. Jag tar gärna en fika nu i veckan. Stor kram!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

