Hem > Allmänt, Mammaliv > Babyshower/Ni kan skåla i mousserat – jag dricker saftparty

Babyshower/Ni kan skåla i mousserat – jag dricker saftparty

champJag har bestämt mig för att ha en liten tillställning nu innan bebisen ploppar ut. Tanken slog mig tidigare idag. Jag har så många fina människor i min närhet som jag skulle vilja träffa innan jag uppgraderas till tvåbarnsmamma. Folk som jag vill träffa nu och inte om ett par månader när allt lugnat ner sig.

Så, jag kom på att jag kunde samla ihop alla raringar. Köpa hem ett par flaskor mousserat, tillaga något att smaska på och sen bara mingla lite med vännerna. Det ska bli helmysigt! En förutsättning för att mitt party ska bli genomförbart är att bebbe håller sig kvar till åtminstone natten 21 november. För övrigt ett av de datumen jag själv tippat på. 🙂

Kategorier:Allmänt, Mammaliv Taggar:
  1. 2009/11/09 kl. 21:50

    Åh, en sån kväll funderar jag också på att ha, fast ute på resturang 🙂 KOmma hemifrån lte hehe!

    Fick bara en sån känsla av att det låg en december tös där också 🙂 Däremot kan jag hoppas på 21 nov om du vill 🙂

    Det blir 22 månader mellan mina töser 🙂

    Kram

    • 2009/11/10 kl. 14:56

      Det är klart du ska ha en sån kväll. Du får gärna hoppas på 21 nov, det är ett bra datum 🙂

  2. Liw
    2009/11/09 kl. 21:52

    Vad trevlig med en liten ”fest”, kan behövas nått annat att fokusera på än BF 🙂

    Ok, jag känner igen den där känslan alltför väl, inte trevligt. Men du kommer bli klar 🙂

    • 2009/11/10 kl. 14:55

      Utbildningen är verkligen hur lång som helst! 11 terminer fattar det inte. Jag ska bli lärare inte läkare.:)

  3. 2009/11/09 kl. 21:53

    Å vilken mysig idé. Det ska jag göra om/när nästa bebbe ska komma

    • 2009/11/10 kl. 14:54

      Nina: Det tycker jag absolut du ska ha. Jag är medveten om att jag kanske är lite sent ute, skulle helst haft partyt nu till helgen men eftersom jag kom på det igår så krävs lite framförhållning om man vill att folk ska ha chans att komma. 😉

  4. 2009/11/10 kl. 16:28

    åh det ska bli så kul att komma hem till dig! Bebben måste hålla sig i magen så träffen hinns med!! 🙂

    • 2009/11/11 kl. 3:38

      Ja, det ska bli jättekul. Hoppas bebbe hänger kvar ett tag. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

